กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131

ชื่อเรื่อง: Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The role of distribution in the marketing activity of the enterprise
ผู้แต่ง: Шеремета, Ольга
Sheremeta, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шеремета О. Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства / Шеремета Ольга // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 18–19. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description (International): Sheremeta O. (2021) Rol dystrybutsii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstva [The role of distribution in the marketing activity of the enterprise]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 18-19 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 22-พฤศ-2021
Date of entry: 10-มกร-2022
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 18-19
Start page: 18
End page: 19
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131
URL for reference material: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
References (Ukraine): 1.Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 /В.А. Фалович //Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
2.Фалович В. А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок /В.А. Фалович //Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2015. - Вип. 25. - С. 47-54.
References (International): 1.Falovych V.A. Investuvannia u vidnosyny lantsiuha postavok v kontseptsii Industriia 4.0 /V.A. Falovych //Elektronnyi fakhovyi naukovopraktychnyi zhurnal "Infrastruktura rynku", 2018, Iss. 15, P. 127-136, URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
2.Falovych V. A. Novi vyklyky u rozvytku lantsiuhiv postavok /V.A. Falovych //Visn. Pryazov. derzh. tekhn. un-tu. Ser. Ekon. nauky, 2015, Iss. 25, P. 47-54.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2021_Sheremeta_O-The_role_of_distribution_18-19.pdf380,66 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2021_Sheremeta_O-The_role_of_distribution_18-19.djvu20,67 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2021_Sheremeta_O-The_role_of_distribution_18-19__COVER.png266,44 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น