Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеремета, Ольга
dc.contributor.authorSheremeta, Olga
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:13Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:13Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationШеремета О. Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства / Шеремета Ольга // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 18–19. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131-
dc.format.extent18-19
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.relation.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/archive
dc.titleРоль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства
dc.title.alternativeThe role of distribution in the marketing activity of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1.Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 /В.А. Фалович //Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
dc.relation.references2.Фалович В. А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок /В.А. Фалович //Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2015. - Вип. 25. - С. 47-54.
dc.relation.referencesen1.Falovych V.A. Investuvannia u vidnosyny lantsiuha postavok v kontseptsii Industriia 4.0 /V.A. Falovych //Elektronnyi fakhovyi naukovopraktychnyi zhurnal "Infrastruktura rynku", 2018, Iss. 15, P. 127-136, URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
dc.relation.referencesen2.Falovych V. A. Novi vyklyky u rozvytku lantsiuhiv postavok /V.A. Falovych //Visn. Pryazov. derzh. tekhn. un-tu. Ser. Ekon. nauky, 2015, Iss. 25, P. 47-54.
dc.identifier.citationenSheremeta O. (2021) Rol dystrybutsii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstva [The role of distribution in the marketing activity of the enterprise]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 18-19 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage18
dc.citation.epage19
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.