このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131

タイトル: Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства
その他のタイトル: The role of distribution in the marketing activity of the enterprise
著者: Шеремета, Ольга
Sheremeta, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шеремета О. Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства / Шеремета Ольга // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 18–19. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description (International): Sheremeta O. (2021) Rol dystrybutsii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstva [The role of distribution in the marketing activity of the enterprise]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 18-19 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 22-11月-2021
Date of entry: 10-1月-2022
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 18-19
Start page: 18
End page: 19
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131
URL for reference material: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
References (Ukraine): 1.Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 /В.А. Фалович //Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
2.Фалович В. А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок /В.А. Фалович //Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2015. - Вип. 25. - С. 47-54.
References (International): 1.Falovych V.A. Investuvannia u vidnosyny lantsiuha postavok v kontseptsii Industriia 4.0 /V.A. Falovych //Elektronnyi fakhovyi naukovopraktychnyi zhurnal "Infrastruktura rynku", 2018, Iss. 15, P. 127-136, URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
2.Falovych V. A. Novi vyklyky u rozvytku lantsiuhiv postavok /V.A. Falovych //Visn. Pryazov. derzh. tekhn. un-tu. Ser. Ekon. nauky, 2015, Iss. 25, P. 47-54.
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。