Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049

Tytuł: Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу
Inne tytuły: Online survey as a digital marketing tool
Authors: Катанга, Кайнду Діане
Katanga, Kayindu Diane
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Катанга К. Д. Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу / Кайнду Діане Катанга // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 111–112. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
Bibliographic description (International): Katanga K. D. (2021) On-lain opytuvannia yak instrument tsyfrovoho marketynhu [Online survey as a digital marketing tool]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 111-112 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data wydania: 2-gru-2021
Date of entry: 30-gru-2021
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 2-3 грудня 2021 року
2-3 december 2021
UDC: 658.8
Strony: 2
Zakres stron: 111-112
Główna strona: 111
Strona końcowa: 112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Wykaz piśmiennictwa: 1. Дубинський І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень. Маркетинг в Україні. 2020. № 3. С. 11-13.
2. Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв’ю до досліджень онлайн:маркетингові дослідження. Маркетинг в Україні. 2018. № 4. С. 22-24.
References: 1. Dubynskyi I. Rozvytok Internetu v Ukraini vidkryvaie novi mozhlyvosti dlia marketynhovykh doslidzhen. Marketynh v Ukraini. 2020. No 3. P. 11-13.
2. Krakovych D. Vid personalnykh i telefonnykh interviu do doslidzhen onlain:marketynhovi doslidzhennia. Marketynh v Ukraini. 2018. No 4. P. 22-24.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi