Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049

Назва: Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу
Інші назви: Online survey as a digital marketing tool
Автори: Катанга, Кайнду Діане
Katanga, Kayindu Diane
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Катанга К. Д. Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу / Кайнду Діане Катанга // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 111–112. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
Bibliographic description: Katanga K. D. (2021) On-lain opytuvannia yak instrument tsyfrovoho marketynhu [Online survey as a digital marketing tool]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 111-112 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 2-гру-2021
Дата внесення: 30-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 2-3 грудня 2021 року
2-3 december 2021
УДК: 658.8
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 111-112
Початкова сторінка: 111
Кінцева сторінка: 112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Перелік літератури: 1. Дубинський І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень. Маркетинг в Україні. 2020. № 3. С. 11-13.
2. Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв’ю до досліджень онлайн:маркетингові дослідження. Маркетинг в Україні. 2018. № 4. С. 22-24.
References: 1. Dubynskyi I. Rozvytok Internetu v Ukraini vidkryvaie novi mozhlyvosti dlia marketynhovykh doslidzhen. Marketynh v Ukraini. 2020. No 3. P. 11-13.
2. Krakovych D. Vid personalnykh i telefonnykh interviu do doslidzhen onlain:marketynhovi doslidzhennia. Marketynh v Ukraini. 2018. No 4. P. 22-24.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.