Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049

Títol: Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу
Altres títols: Online survey as a digital marketing tool
Autor: Катанга, Кайнду Діане
Katanga, Kayindu Diane
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Катанга К. Д. Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу / Кайнду Діане Катанга // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 111–112. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
Bibliographic description (International): Katanga K. D. (2021) On-lain opytuvannia yak instrument tsyfrovoho marketynhu [Online survey as a digital marketing tool]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 111-112 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data de publicació: 2-de -2021
Date of entry: 30-de -2021
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 2-3 грудня 2021 року
2-3 december 2021
UDC: 658.8
Number of pages: 2
Page range: 111-112
Start page: 111
End page: 112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
References (Ukraine): 1. Дубинський І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень. Маркетинг в Україні. 2020. № 3. С. 11-13.
2. Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв’ю до досліджень онлайн:маркетингові дослідження. Маркетинг в Україні. 2018. № 4. С. 22-24.
References (International): 1. Dubynskyi I. Rozvytok Internetu v Ukraini vidkryvaie novi mozhlyvosti dlia marketynhovykh doslidzhen. Marketynh v Ukraini. 2020. No 3. P. 11-13.
2. Krakovych D. Vid personalnykh i telefonnykh interviu do doslidzhen onlain:marketynhovi doslidzhennia. Marketynh v Ukraini. 2018. No 4. P. 22-24.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.