Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049

Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.authorКатанга, Кайнду Діане
dc.contributor.authorKatanga, Kayindu Diane
dc.coverage.temporal2-3 грудня 2021 року
dc.coverage.temporal2-3 december 2021
dc.date.accessioned2021-12-30T14:18:36Z-
dc.date.available2021-12-30T14:18:36Z-
dc.date.created2021-12-02
dc.date.issued2021-12-02
dc.identifier.citationКатанга К. Д. Он-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу / Кайнду Діане Катанга // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 111–112. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37049-
dc.format.extent111-112
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
dc.titleОн-лайн опитування як інструмент цифрового маркетингу
dc.title.alternativeOnline survey as a digital marketing tool
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.8
dc.relation.references1. Дубинський І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень. Маркетинг в Україні. 2020. № 3. С. 11-13.
dc.relation.references2. Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв’ю до досліджень онлайн:маркетингові дослідження. Маркетинг в Україні. 2018. № 4. С. 22-24.
dc.relation.referencesen1. Dubynskyi I. Rozvytok Internetu v Ukraini vidkryvaie novi mozhlyvosti dlia marketynhovykh doslidzhen. Marketynh v Ukraini. 2020. No 3. P. 11-13.
dc.relation.referencesen2. Krakovych D. Vid personalnykh i telefonnykh interviu do doslidzhen onlain:marketynhovi doslidzhennia. Marketynh v Ukraini. 2018. No 4. P. 22-24.
dc.identifier.citationenKatanga K. D. (2021) On-lain opytuvannia yak instrument tsyfrovoho marketynhu [Online survey as a digital marketing tool]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 111-112 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage111
dc.citation.epage112
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.