Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36637

Başlık: Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу
Diğer Başlıklar: Strategic marketing priorities of business development
Yazarlar: Якимчук, С. С.
Yakymchuk, S. S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Якимчук С. С. Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу / С. С. Якимчук // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 141–142. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Yakymchuk S. S. (2021) Stratehichni marketynhovi priorytety rozvytku biznesu [Strategic marketing priorities of business development]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 141-142 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
Conference/Event: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 
Yayın Tarihi: 24-Kas-2021
Date of entry: 21-Ara-2021
Yayıncı: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 24-25 листопада 2021 року
24-25 November 2021
UDC: 658
Number of pages: 2
Page range: 141-142
Start page: 141
End page: 142
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36637
ISBN: 978-617-7875-26-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
References (Ukraine): 1. Електронна комерція: Навч. Посібник /А. Береза. – К.: КНЕУ, 2002 – 326 с.
2. Портер М. Стратегія конкуренції [Текст]: навчальний посібник / І. Литовченко, В. Пилипчук. – К.:Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
3. Хартман А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці. − К.: Лорі, 2001. – 256 с.
References (International): 1. Elektronna komertsiia: Navch. Posibnyk /A. Bereza, K., KNEU, 2002 – 326 p.
2. Porter M. Stratehiia konkurentsii [Text]: navchalnyi posibnyk, I. Lytovchenko, V. Pylypchuk, K.:Centre of Educational Literature, 2008, 184 p.
3. Khartman A. Stratehii uspikhu v Internet-ekonomitsi. − K., Lori, 2001, 256 p.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.