Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36637

Tytuł: Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу
Inne tytuły: Strategic marketing priorities of business development
Authors: Якимчук, С. С.
Yakymchuk, S. S.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Якимчук С. С. Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу / С. С. Якимчук // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 141–142. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Yakymchuk S. S. (2021) Stratehichni marketynhovi priorytety rozvytku biznesu [Strategic marketing priorities of business development]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 141-142 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 
Data wydania: 24-lis-2021
Date of entry: 21-gru-2021
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 24-25 листопада 2021 року
24-25 November 2021
UDC: 658
Strony: 2
Zakres stron: 141-142
Główna strona: 141
Strona końcowa: 142
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36637
ISBN: 978-617-7875-26-9
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Wykaz piśmiennictwa: 1. Електронна комерція: Навч. Посібник /А. Береза. – К.: КНЕУ, 2002 – 326 с.
2. Портер М. Стратегія конкуренції [Текст]: навчальний посібник / І. Литовченко, В. Пилипчук. – К.:Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
3. Хартман А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці. − К.: Лорі, 2001. – 256 с.
References: 1. Elektronna komertsiia: Navch. Posibnyk /A. Bereza, K., KNEU, 2002 – 326 p.
2. Porter M. Stratehiia konkurentsii [Text]: navchalnyi posibnyk, I. Lytovchenko, V. Pylypchuk, K.:Centre of Educational Literature, 2008, 184 p.
3. Khartman A. Stratehii uspikhu v Internet-ekonomitsi. − K., Lori, 2001, 256 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi