Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36637

Назва: Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу
Інші назви: Strategic marketing priorities of business development
Автори: Якимчук, С. С.
Yakymchuk, S. S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Якимчук С. С. Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу / С. С. Якимчук // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 141–142. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Yakymchuk S. S. (2021) Stratehichni marketynhovi priorytety rozvytku biznesu [Strategic marketing priorities of business development]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 141-142 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
Конференція/захід: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 24-лис-2021
Дата внесення: 21-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-25 листопада 2021 року
24-25 November 2021
УДК: 658
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 141-142
Початкова сторінка: 141
Кінцева сторінка: 142
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36637
ISBN: 978-617-7875-26-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Перелік літератури: 1. Електронна комерція: Навч. Посібник /А. Береза. – К.: КНЕУ, 2002 – 326 с.
2. Портер М. Стратегія конкуренції [Текст]: навчальний посібник / І. Литовченко, В. Пилипчук. – К.:Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
3. Хартман А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці. − К.: Лорі, 2001. – 256 с.
References: 1. Elektronna komertsiia: Navch. Posibnyk /A. Bereza, K., KNEU, 2002 – 326 p.
2. Porter M. Stratehiia konkurentsii [Text]: navchalnyi posibnyk, I. Lytovchenko, V. Pylypchuk, K.:Centre of Educational Literature, 2008, 184 p.
3. Khartman A. Stratehii uspikhu v Internet-ekonomitsi. − K., Lori, 2001, 256 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.