このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36375

Title: Вплив інтегровано-маркетингових комунікацій на вибір споживачів
Other Titles: The influence of integrated and marketing communications on cousumer choice
Authors: Павлюк, Анастасія
Pavlyuk, Anastasia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukrain
Bibliographic description (Ukraine): Павлюк А. Вплив інтегровано-маркетингових комунікацій на вибір споживачів / Павлюк Анастасія // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 205–207. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description (International): Pavlyuk A. (2021) Vplyv intehrovano-marketynhovykh komunikatsii na vybir spozhyvachiv [The influence of integrated and marketing communications on cousumer choice]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 205-207 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Conference/Event: Ⅶ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Issue Date: 5-Nov-2021
Date of entry: 17-Des-2021
Publisher: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 05 листопада 2021 року
05 November 2021
UDC: 658.8.007
Number of pages: 3
Page range: 205-207
Start page: 205
End page: 207
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36375
ISBN: 978-617-7875-24-5
Copyright owner: © ФОП Паляниця В.А., 2021
References (Ukraine): 1. Бажеріна К.В. Гнітецький Є.В. Економіка. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів. Економіка. Управління. Інновації. 2010 - №2 (4) с. 90 – 95.
2. Головкіна Н.В. Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями · Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2008 - №6 c. 67-71
3. Янковська Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства // Економіка. Управління. Інновації. - №2. – 2010. – с. 136- 140
References (International): 1. Bazherina K.V. Hnitetskyi Ye.V. Ekonomika. Osoblyvosti formuvannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia innovatsiinykh tovariv. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. 2010 - No 2 (4) P. 90 – 95.
2. Holovkina N.V. Kompleksnyi pidkhid do marketynhovykh komunikatsii z tsilovymy audytoriiamy · Ekonomichnyi visnyk NTUU "KPI". 2008 - No 6 P. 67-71
3. Yankovska H.V. Intehrovani marketynhovi komunikatsii yak chynnyk formuvannia brendu pidpryiemstva, Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii, No 2, 2010, P. 136- 140
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.