Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36375

Назва: Вплив інтегровано-маркетингових комунікацій на вибір споживачів
Інші назви: The influence of integrated and marketing communications on cousumer choice
Автори: Павлюк, Анастасія
Pavlyuk, Anastasia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukrain
Бібліографічний опис: Павлюк А. Вплив інтегровано-маркетингових комунікацій на вибір споживачів / Павлюк Анастасія // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 205–207. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Pavlyuk A. (2021) Vplyv intehrovano-marketynhovykh komunikatsii na vybir spozhyvachiv [The influence of integrated and marketing communications on cousumer choice]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 205-207 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2021
Дата внесення: 17-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 05 листопада 2021 року
05 November 2021
УДК: 658.8.007
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 205-207
Початкова сторінка: 205
Кінцева сторінка: 207
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36375
ISBN: 978-617-7875-24-5
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
Перелік літератури: 1. Бажеріна К.В. Гнітецький Є.В. Економіка. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів. Економіка. Управління. Інновації. 2010 - №2 (4) с. 90 – 95.
2. Головкіна Н.В. Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями · Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2008 - №6 c. 67-71
3. Янковська Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства // Економіка. Управління. Інновації. - №2. – 2010. – с. 136- 140
References: 1. Bazherina K.V. Hnitetskyi Ye.V. Ekonomika. Osoblyvosti formuvannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia innovatsiinykh tovariv. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. 2010 - No 2 (4) P. 90 – 95.
2. Holovkina N.V. Kompleksnyi pidkhid do marketynhovykh komunikatsii z tsilovymy audytoriiamy · Ekonomichnyi visnyk NTUU "KPI". 2008 - No 6 P. 67-71
3. Yankovska H.V. Intehrovani marketynhovi komunikatsii yak chynnyk formuvannia brendu pidpryiemstva, Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii, No 2, 2010, P. 136- 140
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.