Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36375

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorПавлюк, Анастасія
dc.contributor.authorPavlyuk, Anastasia
dc.coverage.temporal05 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal05 November 2021
dc.date.accessioned2021-12-17T08:16:52Z-
dc.date.available2021-12-17T08:16:52Z-
dc.date.created2021-11-05
dc.date.issued2021-11-05
dc.identifier.citationПавлюк А. Вплив інтегровано-маркетингових комунікацій на вибір споживачів / Павлюк Анастасія // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 205–207. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
dc.identifier.isbn978-617-7875-24-5
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36375-
dc.format.extent205-207
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
dc.titleВплив інтегровано-маркетингових комунікацій на вибір споживачів
dc.title.alternativeThe influence of integrated and marketing communications on cousumer choice
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc658.8.007
dc.relation.references1. Бажеріна К.В. Гнітецький Є.В. Економіка. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів. Економіка. Управління. Інновації. 2010 - №2 (4) с. 90 – 95.
dc.relation.references2. Головкіна Н.В. Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями · Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2008 - №6 c. 67-71
dc.relation.references3. Янковська Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства // Економіка. Управління. Інновації. - №2. – 2010. – с. 136- 140
dc.relation.referencesen1. Bazherina K.V. Hnitetskyi Ye.V. Ekonomika. Osoblyvosti formuvannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia innovatsiinykh tovariv. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. 2010 - No 2 (4) P. 90 – 95.
dc.relation.referencesen2. Holovkina N.V. Kompleksnyi pidkhid do marketynhovykh komunikatsii z tsilovymy audytoriiamy · Ekonomichnyi visnyk NTUU "KPI". 2008 - No 6 P. 67-71
dc.relation.referencesen3. Yankovska H.V. Intehrovani marketynhovi komunikatsii yak chynnyk formuvannia brendu pidpryiemstva, Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii, No 2, 2010, P. 136- 140
dc.identifier.citationenPavlyuk A. (2021) Vplyv intehrovano-marketynhovykh komunikatsii na vybir spozhyvachiv [The influence of integrated and marketing communications on cousumer choice]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 205-207 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukrain
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage205
dc.citation.epage207
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Koleksiyonlarda Görünür:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.