Link lub cytat.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427
Tytuł: | Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі |
Inne tytuły: | Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game |
Authors: | Верницький, І. Р. Vernytskyi, I. R. |
Akcesoria: | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя |
Cytat: | Верницький І. Р. Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі / І. Р. Верницький // Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 9-10 грудня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100. — (Комп’ютерні системи та мережі). |
Bibliographic description: | Vernytskyi I. R. (2020) Realizatsiia synkhronizatsii ta uzghodzhennia dannykh u brauzernii hri [Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game]. Materialy Ⅷ naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii" (Tern., 9-10 December 2020), pp. 100 [in Ukrainian]. |
Część publikacji: | Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2020 |
Konferencja/wydarzenie: | Ⅷ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
Journal/kolekcja: | Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
Data wydania: | 9-gru-2020 |
Date of entry: | 3-mar-2021 |
Wydawca: | ТНТУ TNTU |
Place edycja: | Тернопіль Ternopil |
Zakresu czasowego: | 9-10 грудня 2020 року 9-10 December 2020 |
UDC: | 004.75 |
Strony: | 1 |
Zakres stron: | 100 |
Główna strona: | 100 |
Strona końcowa: | 100 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427 |
Właściciel praw autorskich: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020 |
Związane URL literatura: | https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/ https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP |
Wykaz piśmiennictwa: | 1. Стаття What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/. 2. Стаття On-line игры: взаимодействие с сервером https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 3. Стаття NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP. |
References: | 1. Stattia What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/. 2. Stattia On-line ihry: vzaimodeistvie s serverom https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 3. Stattia NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP. |
Typ zawartości: | Conference Abstract |
Występuje w kolekcjach: | VIII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2020) |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100.pdf | 281,54 kB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie | |
VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100.djvu | 20,14 kB | DjVu | Przeglądanie/Otwarcie | |
VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100__COVER.png | 542,63 kB | image/png | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi