Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427

Назва: Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі
Інші назви: Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game
Автори: Верницький, І. Р.
Vernytskyi, I. R.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Верницький І. Р. Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі / І. Р. Верницький // Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 9-10 грудня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100. — (Комп’ютерні системи та мережі).
Bibliographic description: Vernytskyi I. R. (2020) Realizatsiia synkhronizatsii ta uzghodzhennia dannykh u brauzernii hri [Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game]. Materialy Ⅷ naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii" (Tern., 9-10 December 2020), pp. 100 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2020
Конференція/захід: Ⅷ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 9-гру-2020
Дата внесення: 3-бер-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9-10 грудня 2020 року
9-10 December 2020
УДК: 004.75
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 100
Початкова сторінка: 100
Кінцева сторінка: 100
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/
https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255
https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP
Перелік літератури: 1. Стаття What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/.
2. Стаття On-line игры: взаимодействие с сервером https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255
3. Стаття NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP.
References: 1. Stattia What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/.
2. Stattia On-line ihry: vzaimodeistvie s serverom https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255
3. Stattia NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:VIII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.