Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427
Назва: | Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі |
Інші назви: | Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game |
Автори: | Верницький, І. Р. Vernytskyi, I. R. |
Приналежність: | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя |
Бібліографічний опис: | Верницький І. Р. Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі / І. Р. Верницький // Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 9-10 грудня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100. — (Комп’ютерні системи та мережі). |
Bibliographic description: | Vernytskyi I. R. (2020) Realizatsiia synkhronizatsii ta uzghodzhennia dannykh u brauzernii hri [Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game]. Materialy Ⅷ naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii" (Tern., 9-10 December 2020), pp. 100 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2020 |
Конференція/захід: | Ⅷ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
Журнал/збірник: | Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
Дата публікації: | 9-гру-2020 |
Дата внесення: | 3-бер-2021 |
Видавництво: | ТНТУ TNTU |
Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
Часове охоплення: | 9-10 грудня 2020 року 9-10 December 2020 |
УДК: | 004.75 |
Кількість сторінок: | 1 |
Діапазон сторінок: | 100 |
Початкова сторінка: | 100 |
Кінцева сторінка: | 100 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/ https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP |
Перелік літератури: | 1. Стаття What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/. 2. Стаття On-line игры: взаимодействие с сервером https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 3. Стаття NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP. |
References: | 1. Stattia What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/. 2. Stattia On-line ihry: vzaimodeistvie s serverom https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 3. Stattia NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | VIII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2020) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100.pdf | 281,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100.djvu | 20,14 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100__COVER.png | 542,63 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.