Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерницький, І. Р.
dc.contributor.authorVernytskyi, I. R.
dc.coverage.temporal9-10 грудня 2020 року
dc.coverage.temporal9-10 December 2020
dc.date.accessioned2021-03-03T06:56:44Z-
dc.date.available2021-03-03T06:56:44Z-
dc.date.created2020-12-09
dc.date.issued2020-12-09
dc.identifier.citationВерницький І. Р. Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі / І. Р. Верницький // Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 9-10 грудня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100. — (Комп’ютерні системи та мережі).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427-
dc.format.extent100
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2020
dc.relation.urihttps://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/
dc.relation.urihttps://gamedev.ru/code/articles/?id=4255
dc.relation.urihttps://ru.wikipedia.org/wiki/NTP
dc.titleРеалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі
dc.title.alternativeImplementing data synchronization and reconciliation in a browser game
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.75
dc.relation.references1. Стаття What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/.
dc.relation.references2. Стаття On-line игры: взаимодействие с сервером https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255
dc.relation.references3. Стаття NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP.
dc.relation.referencesen1. Stattia What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/.
dc.relation.referencesen2. Stattia On-line ihry: vzaimodeistvie s serverom https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255
dc.relation.referencesen3. Stattia NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP.
dc.identifier.citationenVernytskyi I. R. (2020) Realizatsiia synkhronizatsii ta uzghodzhennia dannykh u brauzernii hri [Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game]. Materialy Ⅷ naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii" (Tern., 9-10 December 2020), pp. 100 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.citation.spage100
dc.citation.epage100
dc.citation.conferenceⅧ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Розташовується у зібраннях:VIII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.