Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427
| Pealkiri: | Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі |
| Teised pealkirjad: | Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game |
| Autor: | Верницький, І. Р. Vernytskyi, I. R. |
| Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя |
| Bibliographic description (Ukraine): | Верницький І. Р. Реалізація синхронізації та узгодження данних у браузерній грі / І. Р. Верницький // Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 9-10 грудня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100. — (Комп’ютерні системи та мережі). |
| Bibliographic description (International): | Vernytskyi I. R. (2020) Realizatsiia synkhronizatsii ta uzghodzhennia dannykh u brauzernii hri [Implementing data synchronization and reconciliation in a browser game]. Materialy Ⅷ naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii" (Tern., 9-10 December 2020), pp. 100 [in Ukrainian]. |
| Is part of: | Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2020 |
| Conference/Event: | Ⅷ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
| Journal/Collection: | Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
| Ilmumisaasta: | 9-det-2020 |
| Date of entry: | 3-mär-2021 |
| Kirjastaja: | ТНТУ TNTU |
| Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
| Temporal Coverage: | 9-10 грудня 2020 року 9-10 December 2020 |
| UDC: | 004.75 |
| Number of pages: | 1 |
| Page range: | 100 |
| Start page: | 100 |
| End page: | 100 |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34427 |
| Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020 |
| URL for reference material: | https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/ https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP |
| References (Ukraine): | 1. Стаття What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/. 2. Стаття On-line игры: взаимодействие с сервером https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 3. Стаття NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP. |
| References (International): | 1. Stattia What Every Programmer Needs To Know About Game Networking. URL: https://gafferongames.com/post/what_every_programmer_needs_to_know_about_game_networking/. 2. Stattia On-line ihry: vzaimodeistvie s serverom https://gamedev.ru/code/articles/?id=4255 3. Stattia NTP. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/NTP. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Asub kollektsiooni(de)s: | VIII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2020) |
Failid selles objektis:
| Fail | Kirjeldus | Suurus | Formaat | |
|---|---|---|---|---|
| VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100.pdf | 281,54 kB | Adobe PDF | Vaata/Ava | |
| VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100.djvu | 20,14 kB | DjVu | Vaata/Ava | |
| VIII_NTK_2020_Vernytskyi_I_R-Implementing_data_synchronization_100__COVER.png | 542,63 kB | image/png | Vaata/Ava |
Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.