Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34085

Tytuł: Проблеми інтернет-реклами та цифрового маркетингу, їх вплив на ринок і потреба в регуляції
Inne tytuły: Problems of online advertising and digital marketing, their impact on the market and the need for regulation
Authors: Дмитрів, Дмитро Володимирович
Марушак, О. О.
Dmytriv, D.
Marushchak, O.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Cytat: Дмитрів Д. В. Проблеми інтернет-реклами та цифрового маркетингу, їх вплив на ринок і потреба в регуляції / Д. В. Дмитрів, О. О. Марушак // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 13. — (Теоретичні та прикладні аспекти розвитку цифрової економіки).
Bibliographic description: Dmytriv D., Marushchak O. (2020) Problemy internet-reklamy ta tsyfrovoho marketynhu, yikh vplyv na rynok i potreba v rehuliatsii [Problems of online advertising and digital marketing, their impact on the market and the need for regulation]. TSEFIRS (Tern., 11 November 2020), pp. 13 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 2020
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Journal/kolekcja: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Data wydania: 11-lis-2020
Date of entry: 19-sty-2021
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 11 листопада 2020 року
11 November 2020
UDC: 338.28
Strony: 1
Zakres stron: 13
Główna strona: 13
Strona końcowa: 13
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34085
Właściciel praw autorskich: © Автори статей, 2020
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
Związane URL literatura: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf
Wykaz piśmiennictwa: 1. Кучіна C. E. Етичні проблеми інтернет-реклами в Україні [Електронний ресурс] / C. E. Кучіна, B. B. Корнус – Режим доступу до ресурсу: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf.
References: 1. Kuchina C. E. Etychni problemy internet-reklamy v Ukraini [Electronic resource], C. E. Kuchina, B. B. Kornus – Access mode: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi