Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34085

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрів, Дмитро Володимирович
dc.contributor.authorМарушак, О. О.
dc.contributor.authorDmytriv, D.
dc.contributor.authorMarushchak, O.
dc.coverage.temporal11 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal11 November 2020
dc.date.accessioned2021-01-19T17:13:49Z-
dc.date.available2021-01-19T17:13:49Z-
dc.date.created2020-11-11
dc.date.issued2020-11-11
dc.identifier.citationДмитрів Д. В. Проблеми інтернет-реклами та цифрового маркетингу, їх вплив на ринок і потреба в регуляції / Д. В. Дмитрів, О. О. Марушак // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 13. — (Теоретичні та прикладні аспекти розвитку цифрової економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34085-
dc.format.extent13
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 2020
dc.relation.urihttps://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf
dc.titleПроблеми інтернет-реклами та цифрового маркетингу, їх вплив на ринок і потреба в регуляції
dc.title.alternativeProblems of online advertising and digital marketing, their impact on the market and the need for regulation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Автори статей, 2020
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc338.28
dc.relation.references1. Кучіна C. E. Етичні проблеми інтернет-реклами в Україні [Електронний ресурс] / C. E. Кучіна, B. B. Корнус – Режим доступу до ресурсу: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf.
dc.relation.referencesen1. Kuchina C. E. Etychni problemy internet-reklamy v Ukraini [Electronic resource], C. E. Kuchina, B. B. Kornus – Access mode: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf.
dc.identifier.citationenDmytriv D., Marushchak O. (2020) Problemy internet-reklamy ta tsyfrovoho marketynhu, yikh vplyv na rynok i potreba v rehuliatsii [Problems of online advertising and digital marketing, their impact on the market and the need for regulation]. TSEFIRS (Tern., 11 November 2020), pp. 13 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleТези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
dc.citation.spage13
dc.citation.epage13
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.