Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34085

Назва: Проблеми інтернет-реклами та цифрового маркетингу, їх вплив на ринок і потреба в регуляції
Інші назви: Problems of online advertising and digital marketing, their impact on the market and the need for regulation
Автори: Дмитрів, Дмитро Володимирович
Марушак, О. О.
Dmytriv, D.
Marushchak, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Дмитрів Д. В. Проблеми інтернет-реклами та цифрового маркетингу, їх вплив на ринок і потреба в регуляції / Д. В. Дмитрів, О. О. Марушак // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 13. — (Теоретичні та прикладні аспекти розвитку цифрової економіки).
Bibliographic description: Dmytriv D., Marushchak O. (2020) Problemy internet-reklamy ta tsyfrovoho marketynhu, yikh vplyv na rynok i potreba v rehuliatsii [Problems of online advertising and digital marketing, their impact on the market and the need for regulation]. TSEFIRS (Tern., 11 November 2020), pp. 13 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 2020
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Дата публікації: 11-лис-2020
Дата внесення: 19-січ-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 11 листопада 2020 року
11 November 2020
УДК: 338.28
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 13
Початкова сторінка: 13
Кінцева сторінка: 13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34085
Власник авторського права: © Автори статей, 2020
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf
Перелік літератури: 1. Кучіна C. E. Етичні проблеми інтернет-реклами в Україні [Електронний ресурс] / C. E. Кучіна, B. B. Корнус – Режим доступу до ресурсу: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf.
References: 1. Kuchina C. E. Etychni problemy internet-reklamy v Ukraini [Electronic resource], C. E. Kuchina, B. B. Kornus – Access mode: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/microcad/2016/S16/file_198.pdf.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.