Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34071

Títol: Оптимізація маркетингової стратегії підприємства
Altres títols: Optimization of the marketing strategy of the enterprise
Autor: Панчишин, А. І.
Panchyshyn, A. I.
Affiliation: Львівський національний університет імені Івана Франка
Ivan Franko National University of Lviv, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Панчишин А. І. Оптимізація маркетингової стратегії підприємства / А. І. Панчишин // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 83–84. — (Економіко-математичне моделювання та вимірювання ефективності діджиталізації суспільства ).
Bibliographic description (International): Panchyshyn A. I. (2020) Optymizatsiia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Optimization of the marketing strategy of the enterprise]. TSEFIRS (Tern., 11 November 2020), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 2020
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Data de publicació: 11-de -2020
Date of entry: 19-de -2021
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 11 листопада 2020 року
11 November 2020
UDC: 330.4
349.236
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34071
Copyright owner: © Автори статей, 2020
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL for reference material: https://www.gfk.com
References (Ukraine): 1. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність/ Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2012. – 240с.
2. Скіцько В.І., Антонюк В.О., Бозова Г.В. Моделювання напряму інтернет-реклами. Економіка: реалії часу. 2014. № 4(14). С. 164-169
3. Офіційна сторінка «Growth from Knowledge Ukraine» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.gfk.com
References (International): 1. Obrytko B.A. Reklama i reklamna diialnist/ B.A. Obrytko – K., MAUP, 2012, 240p.
2. Skitsko V.I., Antoniuk V.O., Bozova H.V. Modeliuvannia napriamu internet-reklamy. Ekonomika: realii chasu. 2014. No 4(14). P. 164-169
3. Ofitsiina storinka "Growth from Knowledge Ukraine" [Electronic resource], Access mode: https://www.gfk.com
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“ (2020)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.