Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34071

Назва: Оптимізація маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Optimization of the marketing strategy of the enterprise
Автори: Панчишин, А. І.
Panchyshyn, A. I.
Приналежність: Львівський національний університет імені Івана Франка
Ivan Franko National University of Lviv, Ukraine
Бібліографічний опис: Панчишин А. І. Оптимізація маркетингової стратегії підприємства / А. І. Панчишин // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 83–84. — (Економіко-математичне моделювання та вимірювання ефективності діджиталізації суспільства ).
Bibliographic description: Panchyshyn A. I. (2020) Optymizatsiia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Optimization of the marketing strategy of the enterprise]. TSEFIRS (Tern., 11 November 2020), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 2020
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Дата публікації: 11-лис-2020
Дата внесення: 19-січ-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 11 листопада 2020 року
11 November 2020
УДК: 330.4
349.236
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 83-84
Початкова сторінка: 83
Кінцева сторінка: 84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34071
Власник авторського права: © Автори статей, 2020
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.gfk.com
Перелік літератури: 1. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність/ Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2012. – 240с.
2. Скіцько В.І., Антонюк В.О., Бозова Г.В. Моделювання напряму інтернет-реклами. Економіка: реалії часу. 2014. № 4(14). С. 164-169
3. Офіційна сторінка «Growth from Knowledge Ukraine» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.gfk.com
References: 1. Obrytko B.A. Reklama i reklamna diialnist/ B.A. Obrytko – K., MAUP, 2012, 240p.
2. Skitsko V.I., Antoniuk V.O., Bozova H.V. Modeliuvannia napriamu internet-reklamy. Ekonomika: realii chasu. 2014. No 4(14). P. 164-169
3. Ofitsiina storinka "Growth from Knowledge Ukraine" [Electronic resource], Access mode: https://www.gfk.com
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.