Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34071

Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorПанчишин, А. І.
dc.contributor.authorPanchyshyn, A. I.
dc.coverage.temporal11 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal11 November 2020
dc.date.accessioned2021-01-19T17:13:46Z-
dc.date.available2021-01-19T17:13:46Z-
dc.date.created2020-11-11
dc.date.issued2020-11-11
dc.identifier.citationПанчишин А. І. Оптимізація маркетингової стратегії підприємства / А. І. Панчишин // Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 83–84. — (Економіко-математичне моделювання та вимірювання ефективності діджиталізації суспільства ).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34071-
dc.format.extent83-84
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 2020
dc.relation.urihttps://www.gfk.com
dc.titleОптимізація маркетингової стратегії підприємства
dc.title.alternativeOptimization of the marketing strategy of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Автори статей, 2020
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc330.4
dc.subject.udc349.236
dc.relation.references1. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність/ Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2012. – 240с.
dc.relation.references2. Скіцько В.І., Антонюк В.О., Бозова Г.В. Моделювання напряму інтернет-реклами. Економіка: реалії часу. 2014. № 4(14). С. 164-169
dc.relation.references3. Офіційна сторінка «Growth from Knowledge Ukraine» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.gfk.com
dc.relation.referencesen1. Obrytko B.A. Reklama i reklamna diialnist/ B.A. Obrytko – K., MAUP, 2012, 240p.
dc.relation.referencesen2. Skitsko V.I., Antoniuk V.O., Bozova H.V. Modeliuvannia napriamu internet-reklamy. Ekonomika: realii chasu. 2014. No 4(14). P. 164-169
dc.relation.referencesen3. Ofitsiina storinka "Growth from Knowledge Ukraine" [Electronic resource], Access mode: https://www.gfk.com
dc.identifier.citationenPanchyshyn A. I. (2020) Optymizatsiia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Optimization of the marketing strategy of the enterprise]. TSEFIRS (Tern., 11 November 2020), pp. 83-84 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЛьвівський національний університет імені Івана Франка
dc.contributor.affiliationIvan Franko National University of Lviv, Ukraine
dc.citation.journalTitleТези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
dc.citation.spage83
dc.citation.epage84
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“
Enthalten in den Sammlungen:Міжнародна науково-практична конференція „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“ (2020)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.