Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33145

Tytuł: Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства
Inne tytuły: Synthetic marketing communications as the basis of formation of the market position of the enterprise
Authors: Береза, Віталій
Bereza, Vitaly
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Береза В. Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства / Береза Віталій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 144–145. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Bereza V. (2020) Syntetychni marketynhovi komunikatsii yak osnova formuvannia rynkovoi pozytsii pidpryiemstva [Synthetic marketing communications as the basis of formation of the market position of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 144-145 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 144-145
Główna strona: 144
Strona końcowa: 145
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33145
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi