このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33145

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorБереза, Віталій
dc.contributor.authorBereza, Vitaly
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:55Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:55Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationБереза В. Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства / Береза Віталій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 144–145. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33145-
dc.format.extent144-145
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleСинтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства
dc.title.alternativeSynthetic marketing communications as the basis of formation of the market position of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenBereza V. (2020) Syntetychni marketynhovi komunikatsii yak osnova formuvannia rynkovoi pozytsii pidpryiemstva [Synthetic marketing communications as the basis of formation of the market position of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 144-145 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage144
dc.citation.epage145
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
出現コレクション:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。