Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33145

Title: Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства
Other Titles: Synthetic marketing communications as the basis of formation of the market position of the enterprise
Authors: Береза, Віталій
Bereza, Vitaly
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Береза В. Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства / Береза Віталій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 144–145. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Bereza V. (2020) Syntetychni marketynhovi komunikatsii yak osnova formuvannia rynkovoi pozytsii pidpryiemstva [Synthetic marketing communications as the basis of formation of the market position of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 144-145 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 16-Νοε-2020
Date of entry: 13-Δεκ-2020
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 144-145
Start page: 144
End page: 145
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33145
Content type: Conference Abstract
Εμφανίζεται στις συλλογές:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα