このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33136

Tytuł: Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи
Inne tytuły: Implementation of the communication strategy in the formation of the companys reputation in a crisis
Authors: Фалович, Володимир Андрійович
Бакуліна, Наталія
Falovych, Volodymyr
Bakulina, Nataliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фалович В. А. Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи / Фалович Володимир, Бакуліна Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 128–129. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Falovych V., Bakulina N. (2020) Realizatsiia komunikatsiinoi stratehii pry formuvanni reputatsii kompanii v umovakh kryzy [Implementation of the communication strategy in the formation of the companys reputation in a crisis]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 128-129 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 128-129
Główna strona: 128
Strona końcowa: 129
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33136
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi