Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33136

Заглавие: Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи
Други Заглавия: Implementation of the communication strategy in the formation of the companys reputation in a crisis
Автори: Фалович, Володимир Андрійович
Бакуліна, Наталія
Falovych, Volodymyr
Bakulina, Nataliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фалович В. А. Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи / Фалович Володимир, Бакуліна Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 128–129. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Falovych V., Bakulina N. (2020) Realizatsiia komunikatsiinoi stratehii pry formuvanni reputatsii kompanii v umovakh kryzy [Implementation of the communication strategy in the formation of the companys reputation in a crisis]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 128-129 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 16-Ное-2020
Date of entry: 13-Дек-2020
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 128-129
Start page: 128
End page: 129
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33136
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.