霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33136

摰����漯敶�
DC �������霂剛��
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorБакуліна, Наталія
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyr
dc.contributor.authorBakulina, Nataliia
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:54Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:54Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationФалович В. А. Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи / Фалович Володимир, Бакуліна Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 128–129. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33136-
dc.format.extent128-129
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleРеалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи
dc.title.alternativeImplementation of the communication strategy in the formation of the companys reputation in a crisis
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenFalovych V., Bakulina N. (2020) Realizatsiia komunikatsiinoi stratehii pry formuvanni reputatsii kompanii v umovakh kryzy [Implementation of the communication strategy in the formation of the companys reputation in a crisis]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 128-129 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage128
dc.citation.epage129
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
�蝷箔����:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.