Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33116

Tytuł: Джерела формування цінності бренду
Inne tytuły: Sources of brand value formation
Authors: Сарабун, Наталя
Sarabun, Nataliya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Сарабун Н. Джерела формування цінності бренду / Сарабун Наталя // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 91–92. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Sarabun N. (2020) Dzherela formuvannia tsinnosti brendu [Sources of brand value formation]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 91-92 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 91-92
Główna strona: 91
Strona końcowa: 92
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33116
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi