Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33116

Název: Джерела формування цінності бренду
Další názvy: Sources of brand value formation
Autoři: Сарабун, Наталя
Sarabun, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Сарабун Н. Джерела формування цінності бренду / Сарабун Наталя // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 91–92. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Sarabun N. (2020) Dzherela formuvannia tsinnosti brendu [Sources of brand value formation]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 91-92 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Datum vydání: 16-lis-2020
Date of entry: 13-pro-2020
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 91-92
Start page: 91
End page: 92
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33116
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.