このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33116

タイトル: Джерела формування цінності бренду
その他のタイトル: Sources of brand value formation
著者: Сарабун, Наталя
Sarabun, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Сарабун Н. Джерела формування цінності бренду / Сарабун Наталя // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 91–92. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Sarabun N. (2020) Dzherela formuvannia tsinnosti brendu [Sources of brand value formation]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 91-92 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 16-11月-2020
Date of entry: 13-12月-2020
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 91-92
Start page: 91
End page: 92
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33116
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。