กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092

ชื่อเรื่อง: Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises
ผู้แต่ง: Свергун, Микола
Sverhun, Mykola
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Свергун М. Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства / Свергун Микола // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 44–45. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description (International): Sverhun M. (2020) Smm-marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva [Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 44-45 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 16-พฤศ-2020
Date of entry: 13-ธัน-2020
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 44-45
Start page: 44
End page: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092
References (Ukraine): 1. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. №4. С. 86-98.
References (International): 1. Hryshchenko O. F., Niesheva A. D. Sotsialnyi media marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2013. No 4. P. 86-98.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSNTS_2020_Sverhun_M-Smm_marketing_as_a_tool_of_44-45.pdf626,26 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Sverhun_M-Smm_marketing_as_a_tool_of_44-45.djvu20,51 kBDjVuดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Sverhun_M-Smm_marketing_as_a_tool_of_44-45__COVER.png269,39 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น