Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092

Teitl: Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Teitlau Eraill: Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises
Awduron: Свергун, Микола
Sverhun, Mykola
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Свергун М. Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства / Свергун Микола // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 44–45. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description (International): Sverhun M. (2020) Smm-marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva [Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 44-45 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Dyddiad Cyhoeddi: 16-Nov-2020
Date of entry: 13-Dec-2020
Cyhoeddwr: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 44-45
Start page: 44
End page: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092
References (Ukraine): 1. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. №4. С. 86-98.
References (International): 1. Hryshchenko O. F., Niesheva A. D. Sotsialnyi media marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2013. No 4. P. 86-98.
Content type: Conference Abstract
Ymddengys yng Nghasgliadau:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.