Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092

Tytuł: Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Inne tytuły: Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises
Authors: Свергун, Микола
Sverhun, Mykola
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Свергун М. Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства / Свергун Микола // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 44–45. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Sverhun M. (2020) Smm-marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva [Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 44-45 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 44-45
Główna strona: 44
Strona końcowa: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092
Wykaz piśmiennictwa: 1. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. №4. С. 86-98.
References: 1. Hryshchenko O. F., Niesheva A. D. Sotsialnyi media marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2013. No 4. P. 86-98.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi