Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092

Назва: Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Інші назви: Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises
Автори: Свергун, Микола
Sverhun, Mykola
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Свергун М. Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства / Свергун Микола // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 44–45. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Sverhun M. (2020) Smm-marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva [Smm-marketing as a tool of product promotion of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 44-45 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 44-45
Початкова сторінка: 44
Кінцева сторінка: 45
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33092
Перелік літератури: 1. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. №4. С. 86-98.
References: 1. Hryshchenko O. F., Niesheva A. D. Sotsialnyi media marketynh yak instrument prosuvannia produktu pidpryiemstva. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2013. No 4. P. 86-98.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.