Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33082

Tytuł: Маркетингові інновації в діяльності підприємства
Inne tytuły: Innovative means of advertising
Authors: Чорномаз, Соломія
Shornomas, Solomija
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чорномаз С. Маркетингові інновації в діяльності підприємства / Чорномаз Соломія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 26–27. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Shornomas S. (2020) Marketynhovi innovatsii v diialnosti pidpryiemstva [Innovative means of advertising]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 26-27
Główna strona: 26
Strona końcowa: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33082
Wykaz piśmiennictwa: 1. Балабанова Л.В. Маркетинг: [Учебник] / Л.В. Балабанова. – Донецк: ГНОМ-ПРЕСС, 2002. – 462 с.
2. Матвіїв М. Я. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення [Текст] / М. Я. Матвіїв // Інноваційний маркетинг підприємств: монографія / М. Я. Матвіїв, І. М. Білецька, Ю. П. Гуменюк, С. В. Даниленко ; за наук. ред. М. Я. Матвіїв. – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – С. 71-85.
3. Костина О.П. Маркетинг инноваций в промышленности / О.П. Костина // Вестник ТИСБИ. – 2003. – № 3. – С. 45-56.
References: 1. Balabanova L.V. Marketinh: [Uchebnik], L.V. Balabanova, Donetsk: HNOM-PRESS, 2002, 462 p.
2. Matviiv M. Ya. Innovatsiinyi marketynh yak zasib pidvyshchennia [Text], M. Ya. Matviiv, Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstv: monograph, M. Ya. Matviiv, I. M. Biletska, Yu. P. Humeniuk, S. V. Danylenko ; za nauk. red. M. Ya. Matviiv, Ternopil : TNEU, 2014, P. 71-85.
3. Kostina O.P. Marketinh innovatsii v promyshlennosti, O.P. Kostina, Vestnik TISBI, 2003, No 3, P. 45-56.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi