Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33082

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорномаз, Соломія
dc.contributor.authorShornomas, Solomija
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:43Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:43Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationЧорномаз С. Маркетингові інновації в діяльності підприємства / Чорномаз Соломія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 26–27. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33082-
dc.format.extent26-27
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleМаркетингові інновації в діяльності підприємства
dc.title.alternativeInnovative means of advertising
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. Маркетинг: [Учебник] / Л.В. Балабанова. – Донецк: ГНОМ-ПРЕСС, 2002. – 462 с.
dc.relation.references2. Матвіїв М. Я. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення [Текст] / М. Я. Матвіїв // Інноваційний маркетинг підприємств: монографія / М. Я. Матвіїв, І. М. Білецька, Ю. П. Гуменюк, С. В. Даниленко ; за наук. ред. М. Я. Матвіїв. – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – С. 71-85.
dc.relation.references3. Костина О.П. Маркетинг инноваций в промышленности / О.П. Костина // Вестник ТИСБИ. – 2003. – № 3. – С. 45-56.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V. Marketinh: [Uchebnik], L.V. Balabanova, Donetsk: HNOM-PRESS, 2002, 462 p.
dc.relation.referencesen2. Matviiv M. Ya. Innovatsiinyi marketynh yak zasib pidvyshchennia [Text], M. Ya. Matviiv, Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstv: monograph, M. Ya. Matviiv, I. M. Biletska, Yu. P. Humeniuk, S. V. Danylenko ; za nauk. red. M. Ya. Matviiv, Ternopil : TNEU, 2014, P. 71-85.
dc.relation.referencesen3. Kostina O.P. Marketinh innovatsii v promyshlennosti, O.P. Kostina, Vestnik TISBI, 2003, No 3, P. 45-56.
dc.identifier.citationenShornomas S. (2020) Marketynhovi innovatsii v diialnosti pidpryiemstva [Innovative means of advertising]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 26-27 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage26
dc.citation.epage27
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.