Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33082

Заглавие: Маркетингові інновації в діяльності підприємства
Други Заглавия: Innovative means of advertising
Автори: Чорномаз, Соломія
Shornomas, Solomija
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чорномаз С. Маркетингові інновації в діяльності підприємства / Чорномаз Соломія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 26–27. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Shornomas S. (2020) Marketynhovi innovatsii v diialnosti pidpryiemstva [Innovative means of advertising]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 16-Ное-2020
Date of entry: 13-Дек-2020
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 26-27
Start page: 26
End page: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33082
References (Ukraine): 1. Балабанова Л.В. Маркетинг: [Учебник] / Л.В. Балабанова. – Донецк: ГНОМ-ПРЕСС, 2002. – 462 с.
2. Матвіїв М. Я. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення [Текст] / М. Я. Матвіїв // Інноваційний маркетинг підприємств: монографія / М. Я. Матвіїв, І. М. Білецька, Ю. П. Гуменюк, С. В. Даниленко ; за наук. ред. М. Я. Матвіїв. – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – С. 71-85.
3. Костина О.П. Маркетинг инноваций в промышленности / О.П. Костина // Вестник ТИСБИ. – 2003. – № 3. – С. 45-56.
References (International): 1. Balabanova L.V. Marketinh: [Uchebnik], L.V. Balabanova, Donetsk: HNOM-PRESS, 2002, 462 p.
2. Matviiv M. Ya. Innovatsiinyi marketynh yak zasib pidvyshchennia [Text], M. Ya. Matviiv, Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstv: monograph, M. Ya. Matviiv, I. M. Biletska, Yu. P. Humeniuk, S. V. Danylenko ; za nauk. red. M. Ya. Matviiv, Ternopil : TNEU, 2014, P. 71-85.
3. Kostina O.P. Marketinh innovatsii v promyshlennosti, O.P. Kostina, Vestnik TISBI, 2003, No 3, P. 45-56.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.