Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32992

Tytuł: Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфери
Inne tytuły: Organizatsiyno-economic mechanism forming tourist sphere
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Cytat: Голда Н. М. Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфери / Надія Голда // ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. — С. 76–77. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Golda N. (2020) Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm formuvannia turystychnoi sfery [Organizatsiyno-economic mechanism forming tourist sphere]. FMZKPNES (Tern., 30 October 2020), pp. 76-77 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
Proceedings of the 5th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2020
Konferencja/wydarzenie: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 30-paź-2020
Date of entry: 26-lis-2020
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 жовтня 2020 року
30 October 2020
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 76-77
Główna strona: 76
Strona końcowa: 77
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32992
ISBN: 978-617-7875-10-8
Właściciel praw autorskich: © ФОП Паляниця В. А., 2020
Wykaz piśmiennictwa: 1. Дурович А., Анастасова Л. Маркетинговые исследования в туризме: Учеб.-практ. пособие. – М.: Новое знание, 2002. –348 с.
2. Тлумачний словник туристських термінів. - М .: Афіни, 1994. - 497 с.
References: 1. Durovich A., Anastasova L. Marketinhovye issledovaniia v turizme: Ucheb.-prakt. posobie, M., Novoe znanie, 2002. –348 p.
2. Tlumachnyi slovnyk turystskykh terminiv, M ., Afiny, 1994, 497 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:V Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi