กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31962

ชื่อเรื่อง: Інтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Internet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sector
ผู้แต่ง: Вакуленко, Д.
Vakulenko, D.
Affiliation: Центральноукраїнський національний технічний університет
Central Ukrainian National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Вакуленко Д. Інтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексу / Вакуленко Д. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 192–193. — (Економіка, менеджмент та фінанси).
Bibliographic description (International): Vakulenko D. (2020) Internet-marketynh − holovnyi instrument rozvytku ahrarnopromyslovoho kompleksu [Internet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sector]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 192-193 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
Conference/Event: Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
วันที่เผยแพร่: 23-เมษ-2020
Date of entry: 4-มิถ-2020
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2020 року
23-25 April 2020
UDC: 339.138
338.43
คำสำคัญ: інтернет
інтернет-маркетинг
сільське господарство
агропромисловий комплекс
the internet
internet-marketing
agriculture
agriculture-industrial sector
Number of pages: 2
Page range: 192-193
Start page: 192
End page: 193
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31962
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL for reference material: http://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml
References (International): 1. Dudar T.G. Marketing in the agro-industrial complex: theory and practice. - Ternopil: Gorlitsa, 1999. - 162 Art.
2. Frein M. E-Commerce for Farmers – Michelle Frain, Christine Ziegler. Ecommerce for Farmers –Yes, You Can! [Online Resource] / Access Mode: http://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml
3. Agromarketing: Is there a place for tractors on Instagram [Online resource] / Access mode: https: //destra.link/en/agromarketing-chi-%D1%94-miscze-traktoram-v-instagram/
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
PGNAP_2020_Vakulenko_D-Internet_marketing_is_192-193.pdf463,62 kBAdobe PDFดู/เปิด
PGNAP_2020_Vakulenko_D-Internet_marketing_is_192-193.djvu32,49 kBDjVuดู/เปิด
PGNAP_2020_Vakulenko_D-Internet_marketing_is_192-193__COVER.png447,72 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น