Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31962

Tytuł: Інтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексу
Inne tytuły: Internet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sector
Authors: Вакуленко, Д.
Vakulenko, D.
Akcesoria: Центральноукраїнський національний технічний університет
Central Ukrainian National Technical University
Cytat: Вакуленко Д. Інтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексу / Вакуленко Д. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 192–193. — (Економіка, менеджмент та фінанси).
Bibliographic description: Vakulenko D. (2020) Internet-marketynh − holovnyi instrument rozvytku ahrarnopromyslovoho kompleksu [Internet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sector]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 192-193 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data wydania: 23-kwi-2020
Date of entry: 4-cze-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2020 року
23-25 April 2020
UDC: 339.138
338.43
Słowa kluczowe: інтернет
інтернет-маркетинг
сільське господарство
агропромисловий комплекс
the internet
internet-marketing
agriculture
agriculture-industrial sector
Strony: 2
Zakres stron: 192-193
Główna strona: 192
Strona końcowa: 193
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31962
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
Związane URL literatura: http://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml
References: 1. Dudar T.G. Marketing in the agro-industrial complex: theory and practice. - Ternopil: Gorlitsa, 1999. - 162 Art.
2. Frein M. E-Commerce for Farmers – Michelle Frain, Christine Ziegler. Ecommerce for Farmers –Yes, You Can! [Online Resource] / Access Mode: http://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml
3. Agromarketing: Is there a place for tractors on Instagram [Online resource] / Access mode: https: //destra.link/en/agromarketing-chi-%D1%94-miscze-traktoram-v-instagram/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi