Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31962

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакуленко, Д.
dc.contributor.authorVakulenko, D.
dc.coverage.temporal23-24 квітня 2020 року
dc.coverage.temporal23-25 April 2020
dc.date.accessioned2020-06-04T07:36:06Z-
dc.date.available2020-06-04T07:36:06Z-
dc.date.created2020-04-23
dc.date.issued2020-04-23
dc.identifier.citationВакуленко Д. Інтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексу / Вакуленко Д. // Матеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 192–193. — (Економіка, менеджмент та фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31962-
dc.format.extent192-193
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2020
dc.relation.urihttp://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml
dc.subjectінтернет
dc.subjectінтернет-маркетинг
dc.subjectсільське господарство
dc.subjectагропромисловий комплекс
dc.subjectthe internet
dc.subjectinternet-marketing
dc.subjectagriculture
dc.subjectagriculture-industrial sector
dc.titleІнтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексу
dc.title.alternativeInternet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sector
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.subject.udc338.43
dc.relation.referencesen1. Dudar T.G. Marketing in the agro-industrial complex: theory and practice. - Ternopil: Gorlitsa, 1999. - 162 Art.
dc.relation.referencesen2. Frein M. E-Commerce for Farmers – Michelle Frain, Christine Ziegler. Ecommerce for Farmers –Yes, You Can! [Online Resource] / Access Mode: http://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml
dc.relation.referencesen3. Agromarketing: Is there a place for tractors on Instagram [Online resource] / Access mode: https: //destra.link/en/agromarketing-chi-%D1%94-miscze-traktoram-v-instagram/
dc.identifier.citationenVakulenko D. (2020) Internet-marketynh − holovnyi instrument rozvytku ahrarnopromyslovoho kompleksu [Internet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sector]. Materialy Ⅲ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-25 April 2020), pp. 192-193 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЦентральноукраїнський національний технічний університет
dc.contributor.affiliationCentral Ukrainian National Technical University
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage192
dc.citation.epage193
dc.citation.conferenceⅢ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.