Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213

Tytuł: Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії
Authors: Дубовий, В.
Дмитрів, Д.
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Дубовий В. Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії / В. Дубовий, Д. Дмитрів, Я. Литвиненко // Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 12-13 грудня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 27. — (Інформаційні системи та технології).
Bibliographic description: Dubovyi V., Dmytriv D., Lytvynenko Ya. V. (2018) Metody ta zasoby analizu profiliv sotsialnykh merezh u protsesi pobudovy reklamnoi kampanii. Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 12-13 December 2018), pp. 27 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2018
Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data wydania: 12-gru-2018
Date of entry: 10-sty-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 12-13 грудня 2018 року
12-13 December 2018
UDC: 004.62
Strony: 1
Zakres stron: 27
Główna strona: 27
Strona końcowa: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Związane URL literatura: https://www.facebook.com/business/overview
https://popsters.ru/blog/post/89
http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
Wykaz piśmiennictwa: 1. Інструменти Facebook для досягнення бізнес-цілей [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/business/overview
2. Методи аналізу аудиторії / Popsters. [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://popsters.ru/blog/post/89
3. Аналіз профілю актора/ UtlLab. [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
References: 1. Instrumenty Facebook dlia dosiahnennia biznes-tsilei [Electronic resource], Access mode: https://www.facebook.com/business/overview
2. Metody analizu audytorii, Popsters. [Electronic resource], Access mode: https://popsters.ru/blog/post/89
3. Analiz profiliu aktora/ UtlLab. [Electronic resource], Access mode: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi