Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213

Títol: Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії
Autor: Дубовий, В.
Дмитрів, Д.
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дубовий В. Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії / В. Дубовий, Д. Дмитрів, Я. Литвиненко // Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 12-13 грудня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 27. — (Інформаційні системи та технології).
Bibliographic description (International): Dubovyi V., Dmytriv D., Lytvynenko Ya. V. (2018) Metody ta zasoby analizu profiliv sotsialnykh merezh u protsesi pobudovy reklamnoi kampanii. Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 12-13 December 2018), pp. 27 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2018
Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2018
Conference/Event: Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data de publicació: 12-de -2018
Date of entry: 10-de -2019
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 12-13 грудня 2018 року
12-13 December 2018
UDC: 004.62
Number of pages: 1
Page range: 27
Start page: 27
End page: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: https://www.facebook.com/business/overview
https://popsters.ru/blog/post/89
http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
References (Ukraine): 1. Інструменти Facebook для досягнення бізнес-цілей [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/business/overview
2. Методи аналізу аудиторії / Popsters. [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://popsters.ru/blog/post/89
3. Аналіз профілю актора/ UtlLab. [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
References (International): 1. Instrumenty Facebook dlia dosiahnennia biznes-tsilei [Electronic resource], Access mode: https://www.facebook.com/business/overview
2. Metody analizu audytorii, Popsters. [Electronic resource], Access mode: https://popsters.ru/blog/post/89
3. Analiz profiliu aktora/ UtlLab. [Electronic resource], Access mode: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.