Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213

Назва: Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії
Автори: Дубовий, В.
Дмитрів, Д.
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Дубовий В. Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії / В. Дубовий, Д. Дмитрів, Я. Литвиненко // Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 12-13 грудня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 27. — (Інформаційні системи та технології).
Bibliographic description: Dubovyi V., Dmytriv D., Lytvynenko Ya. V. (2018) Metody ta zasoby analizu profiliv sotsialnykh merezh u protsesi pobudovy reklamnoi kampanii. Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 12-13 December 2018), pp. 27 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2018
Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2018
Конференція/захід: Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 12-гру-2018
Дата внесення: 10-січ-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 12-13 грудня 2018 року
12-13 December 2018
УДК: 004.62
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 27
Початкова сторінка: 27
Кінцева сторінка: 27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.facebook.com/business/overview
https://popsters.ru/blog/post/89
http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
Перелік літератури: 1. Інструменти Facebook для досягнення бізнес-цілей [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/business/overview
2. Методи аналізу аудиторії / Popsters. [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://popsters.ru/blog/post/89
3. Аналіз профілю актора/ UtlLab. [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
References: 1. Instrumenty Facebook dlia dosiahnennia biznes-tsilei [Electronic resource], Access mode: https://www.facebook.com/business/overview
2. Metody analizu audytorii, Popsters. [Electronic resource], Access mode: https://popsters.ru/blog/post/89
3. Analiz profiliu aktora/ UtlLab. [Electronic resource], Access mode: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.