Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовий, В.
dc.contributor.authorДмитрів, Д.
dc.contributor.authorЛитвиненко, Ярослав Володимирович
dc.coverage.temporal12-13 грудня 2018 року
dc.coverage.temporal12-13 December 2018
dc.date.accessioned2019-01-10T09:39:55Z-
dc.date.available2019-01-10T09:39:55Z-
dc.date.created2018-12-12
dc.date.issued2018-12-12
dc.identifier.citationДубовий В. Методи та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії / В. Дубовий, Д. Дмитрів, Я. Литвиненко // Матеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 12-13 грудня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 27. — (Інформаційні системи та технології).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27213-
dc.format.extent27
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2018
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2018
dc.relation.urihttps://www.facebook.com/business/overview
dc.relation.urihttps://popsters.ru/blog/post/89
dc.relation.urihttp://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
dc.titleМетоди та засоби аналізу профілів соціальних мереж у процесі побудови рекламної кампанії
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.62
dc.relation.references1. Інструменти Facebook для досягнення бізнес-цілей [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/business/overview
dc.relation.references2. Методи аналізу аудиторії / Popsters. [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://popsters.ru/blog/post/89
dc.relation.references3. Аналіз профілю актора/ UtlLab. [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
dc.relation.referencesen1. Instrumenty Facebook dlia dosiahnennia biznes-tsilei [Electronic resource], Access mode: https://www.facebook.com/business/overview
dc.relation.referencesen2. Metody analizu audytorii, Popsters. [Electronic resource], Access mode: https://popsters.ru/blog/post/89
dc.relation.referencesen3. Analiz profiliu aktora/ UtlLab. [Electronic resource], Access mode: http://www.utlab.ua//social/facebook_analitika_pers_akkaunt
dc.identifier.citationenDubovyi V., Dmytriv D., Lytvynenko Ya. V. (2018) Metody ta zasoby analizu profiliv sotsialnykh merezh u protsesi pobudovy reklamnoi kampanii. Materials of Ⅵ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 12-13 December 2018), pp. 27 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.citation.spage27
dc.citation.epage27
dc.citation.conferenceⅥ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Розташовується у зібраннях:Ⅵ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.