Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26677
Titolo: Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра»)
Autori: Бабій, Юрій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Бабій Ю.М. Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю. М. Бабій. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 129 с.
Data: dic-2018
Date of entry: 25-dic-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюя
Supervisor: Шпилик, Світлана Василівна
Committee members: Винник, Тетяна Михайлівна
UDC: 339.13
Parole chiave: 075
маркетинг
Master Thesis
Abstract: Бабій Ю.М. Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра»). – рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018. У дипломній роботі здійснено оцінку ефективності маркетингової діяльності підприємства, досліджено ефективність стратегічного управління ПФГ «Віра», можливості його вдосконалення шляхом використання засобів просування, розроблено комплекс маркетингових заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності та маркетингової стратегії підприємства.
Descrizione: Діяльність підприємств агропродовольчого сектору в змінному ринковому середовищі супроводжується якісно новими явищами, які потребують ретельного вивчення. Перш за все, це відноситься до теоретичних і методичних аспектів ринкової активності суб'єктів. Агропродовольчий ринок функціонує як взаємопов'язана, цілісна система, і, щоб створити ефективно діючий ринковий механізм, необхідна адекватна концепція ринкових відносин. Такою концепцією є маркетинг, який орієнтує діяльність господарюючих суб'єктів на збалансований розвиток і формування стійкої конкурентної позиції.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26677
Copyright owner: Бабій Ю.М.
Content type: Thesis Abstract
È visualizzato nelle collezioni:075 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Автореферат.pdf516,25 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione