Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26677
Заглавие: Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра»)
Автори: Бабій, Юрій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Бабій Ю.М. Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю. М. Бабій. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 129 с.
Дата на Публикуване: Дек-2018
Date of entry: 25-Дек-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюя
Supervisor: Шпилик, Світлана Василівна
Committee members: Винник, Тетяна Михайлівна
UDC: 339.13
Ключови Думи: 075
маркетинг
Master Thesis
Резюме: Бабій Ю.М. Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра»). – рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018. У дипломній роботі здійснено оцінку ефективності маркетингової діяльності підприємства, досліджено ефективність стратегічного управління ПФГ «Віра», можливості його вдосконалення шляхом використання засобів просування, розроблено комплекс маркетингових заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності та маркетингової стратегії підприємства.
Описание: Діяльність підприємств агропродовольчого сектору в змінному ринковому середовищі супроводжується якісно новими явищами, які потребують ретельного вивчення. Перш за все, це відноситься до теоретичних і методичних аспектів ринкової активності суб'єктів. Агропродовольчий ринок функціонує як взаємопов'язана, цілісна система, і, щоб створити ефективно діючий ринковий механізм, необхідна адекватна концепція ринкових відносин. Такою концепцією є маркетинг, який орієнтує діяльність господарюючих суб'єктів на збалансований розвиток і формування стійкої конкурентної позиції.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26677
Copyright owner: Бабій Ю.М.
Content type: Thesis Abstract
Показва се в Колекции:075 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат.pdf516,25 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти