Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26677
Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorБабій, Юрій Михайлович-
dc.date.accessioned2018-12-25T13:49:07Z-
dc.date.available2018-12-25T13:49:07Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationБабій Ю.М. Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю. М. Бабій. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 129 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26677-
dc.descriptionДіяльність підприємств агропродовольчого сектору в змінному ринковому середовищі супроводжується якісно новими явищами, які потребують ретельного вивчення. Перш за все, це відноситься до теоретичних і методичних аспектів ринкової активності суб'єктів. Агропродовольчий ринок функціонує як взаємопов'язана, цілісна система, і, щоб створити ефективно діючий ринковий механізм, необхідна адекватна концепція ринкових відносин. Такою концепцією є маркетинг, який орієнтує діяльність господарюючих суб'єктів на збалансований розвиток і формування стійкої конкурентної позиції.uk_UA
dc.description.abstractБабій Ю.М. Вдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра»). – рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018. У дипломній роботі здійснено оцінку ефективності маркетингової діяльності підприємства, досліджено ефективність стратегічного управління ПФГ «Віра», можливості його вдосконалення шляхом використання засобів просування, розроблено комплекс маркетингових заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності та маркетингової стратегії підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингових засад стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ПФГ «Віра»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holderБабій Ю.М.uk_UA
dc.contributor.committeeMemberВинник, Тетяна Михайлівна-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Apareix a les col·leccions:075 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Автореферат.pdf516,25 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador